Siouxsie & The Banshees - Nocturne
Siouxsie & The Banshees - Nocturne

Siouxsie & The Banshees - Nocturne DVD
A classic live performance from Siouxsie & The Banshees recorded at the Royal Albert hall in London 1983. "Nocturne" features Robert Smith ( The Cure ) on guitar which was one of the last performances he gave with the group. Recorded in 5.1 surround sound / Dolby stereo. Also features 4 bonus promo videos, a photo gallery and an extended DVD-ROM section containing Siouxsie calendar and Siouxsie screensaver.
Tracklisting
01. Israel
02. Dear Prudence
03. Paradise Place
04. Melt!
05. Cascade
06. Pulled To Bits
07. Night Shift
08. Sin In My Heart
09. Slowdive
10. Painted Bird
11. Happy House
12. Switch
13. Spellbound
14. Helter Skelter
15. Eve White/Eve Black
16. Voodoo Dolly
17. Dear Prudence (Video)
18. Happy House (Video)
19. Israel (Video)
20. Slowdive (Video)
Record Label
Universal
DVD Technical Information
Picture Format : NTSC
Region Code : 0 (all regions)
Release Date
21st June 2005
And now for something completely different...
Yep. Nem reparei na data.Oluap wrote:Essa versão só apareceu uns bons anos depois.Ao Leo wrote:Boa notícia, sem dúvida. Só é pena não ter a versão dos Siouxsie & The Banshees do Passenger do Iggy Pop.
Paulo Luz

Mas não tenho ideia de ter sido assim tão posterior àquela data. Nos anos 80 foi de certeza.
1987Ao Leo wrote:Yep. Nem reparei na data.Oluap wrote:Essa versão só apareceu uns bons anos depois.Ao Leo wrote:Boa notícia, sem dúvida. Só é pena não ter a versão dos Siouxsie & The Banshees do Passenger do Iggy Pop.
Paulo Luz![]()
Mas não tenho ideia de ter sido assim tão posterior àquela data. Nos anos 80 foi de certeza.
Excelente notícia sim senhora!
Todas as minhas músicas favoritas 

"Aqueles que me tocaram a alma não conseguiram despertar meu corpo, e aqueles que tocaram meu corpo não conseguiram atingir minha alma"
A minha modesta colecção em crescimento
A minha modesta colecção em crescimento
-
- Entusiasta
Cool!!
Excelente notícia, este não me escapa! Recordo-me de ver isto em VHS, boas memórias!
Excelente notícia, este não me escapa! Recordo-me de ver isto em VHS, boas memórias!
Cumprimentos,
[CR]
LIGHT AGAINST TIME - Mostra de Fotografia de Espectáculos em Exposição de 26 de Janeiro a 21 de Fevereiro no Cine-Teatro Avenida em Castelo Branco - http://nmdesign.org/lat
[CR]
LIGHT AGAINST TIME - Mostra de Fotografia de Espectáculos em Exposição de 26 de Janeiro a 21 de Fevereiro no Cine-Teatro Avenida em Castelo Branco - http://nmdesign.org/lat